tirsdag 21. september 2010

Kjære menn/gutter!

Eg skal være ærlig og innrømme at eg mang en gang har vore misunnelig på dåkke når det gjelder å tisse. Utrulig praktisk å berre kunne vippe han ut og gjere sitt fornødande..
Og eg skal ikkje kaste meg inn i debatten om ein bør stå eller sitte når en tisser (sjølv om ein del urologar vil seie at ved å sitte tømmer ein blæra heilt, og slepp difor å kanskje møte uheldige konsekvensar av å gå med rest-urin i blæra).

Men, eg må seie at då eg kom på nattoget og møtte dette så kjente eg på behov for å seie ifrå:


Dersom du er på eit fartøy som har såpass bevegelse at du treng hjelp til å halde doringen oppe, då er det ein trygg indikator på at du for omverda sin del bør sitte!!

Det er rett og slett imponerande at dette er oppfunne!

1 kommentar:

  1. Haha! :D
    kos deg på nattoge du! :) kjempekos å lunsja me deg i dag! klemmepå!

    SvarSlett