onsdag 22. september 2010

Dei små tinga..

Eg har då vore på overnattingsbesøk hos skjønne Agathe. Ho har eit herlig krypinn på Grorud, og der møtte eg denne puta:


Det er noko veldig sant i det.. Og dei små tinga, tinga vi tar som ei selvfølge er ikkje alltid det.. Eg har tenkt litt på kva som er mine "små ting" - og her er nokre av dei:

Kaffe ein haustdag

Sushi i sola ein vårdag

Å leike i snøen

ein sommardag ved havet (på Stadt)

dei fasinerande tinga i naturen (foto: Pappa)

Å plutselig finne kusymre mellom graset frå i fjor

Å få bursdagsgave to månedar for tidlig,
fordi det er då gåva passar best!

Farge på haustdagen


Gode venner å gå tur med (foto: sjølutløysaren til Thor Øyvind)

Gode venner som har tenkt på å ta med
vannmelon på fjelltur!


Å kunne le av alt som ikkje er heilt på stell

Å ha nokon å feire med

søsken og tantebarn

foreldre og besteforeldre

Å gi en klem

Å få en klem



Eg trur egentlig at det meste er variasjonar over det vi kallar kjærlighet...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar