søndag 5. september 2010

Sunday Therapy

På ein solfylt søndag i september fann eg meg nokre vennar å gå tur med. 
Med behageleg tempo og fotoapparat la vi i veg.

Det er noko veldig terapautisk med å gå tur i sola med 2 psykologar og ein journalist







Vi fann eit underlig byggverk som vi bare måtte bruke til en liten fotosession..


Ein journalist


to psykologar og ein...menighetpedagog/rådgjevar... 

Nokre av oss er meir nysgjerrige enn andre...
Vidare gikk turen opp og bort i Fjellveien.
Vakkert!

Is i Fjellveien

barbeint i september!


Marianne

Bursdagsbarn!

Herlige folk!!

Gullfiskene Ingelin snakka om heile veien...

You can't miss it...


Siste stykket måtte eg gå aleine, og då leika eg skikkelig turist og tok bilde av båtar.
Statsraaden låg ved kai

Min nye, gode venn!!














5 kommentarer:

  1. Det så ut som en koselig tur. Voldsomt trivelig selskap også, så det ut til.

    SvarSlett
  2. Herlig dag, herlig tur, herlig fiskedam!

    SvarSlett
  3. Å for en herlig dag dokke har hatt! Ser ut som sommaren klamrar seg til Bergen fortsatt. I Bodø har vi i grunnen hatt haust heile sommaren, så einaste forskjelen no er at det er mørkt om kveldane slik at stearinlysa får effekt igjen... herleg :)

    Gratulerer med blogg forresten. Utrulig kjekt at internett finst, elles hadde vi nok ikkje hatt den ringaste anelse om ka gamle klassekameratar heldt på med, og det syst no allfall eg er kjekt! Ha ei fin veke :)

    SvarSlett
  4. Takk! Ja, vi hadde en herlig dag og en nydelig tur!
    Og eg e heilt enig, internett er en bra oppfinnelse! Det e veldig kjekt å sjå kor folk e itte gammalt! ;)

    SvarSlett