torsdag 2. september 2010

I sing, You sing..

Eg er så glad for at eg får lov å synge i 
Det er en slik bra gjeng at eg har ikkje ord for det!

Eg er så heldig som vart spurd om å være med for 7 år sia, då vi starta. 
Eg kan liksom ikkje tenke meg livet mitt uten lenger... 
Vi hadde jo prøvesynging på mandag, der vi tok inn ein ny alt. 
Eg hadde aldri våga å prøvesynge! Eg beundrar alle som tør!

Frå forestillinga "Tilgitt" i fjor haust. foto: Seraf

Og det er ei av gledene med hausten; 
at Serafane samlast og synge igjen etter sommarferien!

Eg gledar meg til å synge masse i haust! 
Kom gjerne og høyr på oss om du skulle være i nærheten. 
Når og kor vi skal synge vil komme på fjesboksida vår/nettsida (www.seraf.no)


2 kommentarer:

  1. Hyggelig at du krediterer meg for fine bilder, men jeg føler ikke jeg kan ta æren for det der. Tar jeg ikke helt feil var det Arnt som tok det...

    SvarSlett
  2. ååå.. det var ikke meninga.. Men jeg er ganske sikker på at Thor Ø sa det var du som tok det. (var tatt med hans kamera) men, men, da fjerna jeg deg, og lar Seraf stå igjen som eier av bildet og kameramann er uvisst ;)

    SvarSlett