søndag 26. september 2010

Seraf - I love you!

I dag har eg vore sammen ute og sunge med Seraf. Det er ein super gjeng altså! Eg er så glad i disse folka, og det hjertet er fullt av, det flyte munnen over med! (i allefall i følge Jesus)
Og så tenkte eg at eg kanskje kunne dele nokre facts som kanskje ikkje alle veit om Seraf:

1. Å vere på tida er ei utfordring for dei fleste.. (inkludert underteikna!)
So i dag var vi heile to stykke som var der til oppmøtetida, Eva og meg. (eg var sikker på at eg kom til å bli for sein, men eg gikk visst fortare enn eg trudde.. så det var nesten eit uhell at eg var der FØR tida)

Og når ein er først så blir en tatt bilde av.

Det gikk ikkje mange minutta før dei neste dukka opp:

Berit Margrethe og Torgeir 

2. Serafar har godt humør! Vi ler veldig masse sammen, også på scena..

Marianne og Nina
3. Vi er supergode på kveiling av kabler... trur vi i allefall... her er det Gunvor demonstrerer kunsten:

Det er faktisk ikkje så lett
som det ser ut!!

3. Rune er oppnevnt sjef for innplugging av kablar. Det er vi andre veldig fornøgd med!


4. Vi har et forholdsvis avslappa forhold til oppstilling... spesielt under øving..

Men vi tar oss sammen når det kjeme folk i salen;)

5. Dei siste åra har det alltid vore minst ein gravid med.. 

Denne gongen er det Eva som ventar eit englebarn :)

6. Det første som må på plass på øving er kaffe... men det er faktisk nokon av oss som ikkje drikk det! 

Berit og Rune nyte sol og kaffe :)
7. Vi har nokon som stiller opp for oss, og det er vi utrulig takknemlige for!!

Jostein er ein av våre heltar!! Han stiller opp gang på gang! THANK YOU!!
8. Ingelin er kanskje den som til sammen har vore lengst i styret..


8. Maja er den nyaste Serafen - ei super jente frå Grimstad med ei fantastisk stemme!

Det er typisk veldig greit av meg å ta bilde rett etter at ho har
vore ute og gått i en halvtime. Men eg syns no ho e fine eg!:)

9. Vi har opp til fleire (3-trur eg) journalister i koret.. og to av dei passa på å fortelle meg at dette er FYFY! (den tredje var ikkje til stades):
Rune
Skikkelig froskeperspektiv..
Eg syns froskeperspektiv er kult då.. så lenge det ikkje er bilde av meg ;)
Men det skal vist gjerast slik:

eg holdt bare kameraet opp og satsa... blei no ganske ok?
10. Vi er velsigna med masse flinke musikarar som hjelper oss! I dag var det Alf Olav på tangentar og bass og Erik på gitar! Flotte folk!!

Erik midt i ein gitarsolo

Alf-Olav i djup konsentrasjon
Eg må bare sei at eg diggar disse folka her noko heminigslaust! Dei gjer kvardagen rikare og gleda større!! (og for ordens skuld, eg drive fortsatt å finne ut av kameraet, så kvaliteten på bildene er desverre noko varierande, men blir sansynligvis bedre etterkvart)

5 kommentarer:

  1. Konge! Dette her var en skikkelig gladsak :) Sang dere fint? Skal det bli en vane at du tar bilder av de som kommer først/sist eller? (hmmm)

    SvarSlett
  2. Vi håpar vi sang fint! Og du ga meg ein idè der, Reidun... ;)

    SvarSlett
  3. Du gløymde denne:
    17. Vi er ikkje så flinke til å telje.

    Eller? ;-)

    Kjekt å sjå bilder av serafane når eg ikkje får sjå di laiv så ofta lengre. :D

    SvarSlett
  4. Hahaha, trur eg skal la det stå uendra, som eit bevis på at Seraf må aldri sette meg som ansvarleg for økonomien!;)

    SvarSlett
  5. Fine Eva Kristin med bollemagen! :)

    SvarSlett