mandag 29. august 2011

A lovely day

Nokre dagar vaknar ein berre og er glad. Utan at det er nokon grunn. Men eg må innrømme at det finnes fleire slike dagar når eg vaknar av at sola skin, enn når regnet dundrar mot ruta.


Eg var ein ørliten grann litt for seint ute til jobb, så eg fann ut at eg fekk satse på Beffen i dag. Og då eg stod i lyskrysset såg eg fyrst opp på skyene. Eg likar kvite, fluffy skyer. Og så såg eg ned på bakken foran meg..


Rett nedanfor låg Oslo si stoltheit ved havn, eg har faktisk vore ombord ein gong for lenge sidan - på ein 17.mai. Det eg hugsar best er at leideren var utfordrande i smalt skjørt!
Ho er ikkje like stor som Statsraaden, men fin er ho no uansett.. Litt fasinerande at skuter er hokjønn når dei har gitt dei namna Statsraad Lehmkuhl og Christian Radich...


Litt utpå dagen fekk eg telefon frå rørleggaren som dreiv og rydda litt i leiligheta mi. Skulle gjerne hatt ein mann som gjorde det til dagleg, og gjerne litt meir enn han sjølv hadde rota. Men i allefall, han lurte på om han skulle ta med restane av skapet eg hadde rive - og så enkelt gjorde han dagen min endå bedre.
For eg har fundert på korleis eg skulle bli kvitt dei skaprestane..

Og så oppdaga eg at eg hadde oversett ein viktig invitasjon til ei samling med jobben. Det måtte eg jo prøve å ordne opp i, og greidde det. Så plutselig hadde eg fått fiksa meg ein treretters middag på ein mandag. Og det er jo aldri feil.


Eg rakk såvidt ein liten tur heimom, og såg kor langt dei var kome med badet. Syns dette ser rimelig ok ut. Men kjenner at pusten vert omtrent like tung som når eg tenker på kor gammal eg blir i haust når eg tenker på rekninga som kjem. Men då er det godt å sjå kva andre opererer med for pris... Vil du bli nabo med meg, så har du sjansen no!

Når mi leilighet er 69 kvm.. betyr det då at eg er ei holden dame?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar