lørdag 27. august 2011

Når sola skin

er allting bedre. Hin dagen skein sola, eg hadde heimekontor og forflytta meg ut på kafe for å sitte der og jobbe. Det blir nemlig fort varmt i mammas vesle krypinn.

Kaffe på Kaffemisjonen blir aldri feil :)

Etter ei stund kom Are og vi gjekk ein rimelig rask og trivelig tur rundt Store Lundgårdsvann. Det trur eg faktisk er fyrste gong eg har gjort, i allefall den veien vi gikk no.
Og Bergen er ein særdeles vakker by i sola!

fint tre, fin by, fin Are



Det var ikkje den mest anstrengande turen, men det var
varmt og eg hadde masse kle på meg - og vart tørst.
Gul brus høyrer sommaren til! :D

I går var det vanleg dag og godt når fredagskvelden kom etter ei forholdsvis lang jobbeveke. Det er mykje som må gjerast no i haust, og det blir fort lange dagar. Eg likar jobben min kjempegodt, men det er alltid godt med fredagskvelden, spesielt når den inneheld å gå på besøk, nyte god mat, god vin og god samtale sammen med gode veninner!

Eg glømte å ta bilde i går, så det får bli ein annen fin kveld i sommar :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar