søndag 28. august 2011

Girls night out!!


I går hadde vi ein skikkelig jentekveld på byn. 
Vi hadde funne fram kjolar og finsko, sminke og hårstæsj. 
Og så skulle vi ut og kose oss!
Vi begynte med middag på Jacob Aall. 

Berit og Sigrid

Mona og Ingelin

Hildegunn

Etter ei stund dukka denne karen opp. Og eg skulle gjerne
hatt bilde av jentene rundt bordet då eg reiste meg for å gje han
ein klem..


Fine tanteungen min! ;)
Eg må seie at eg er heldig som har 
tanteungar som faktisk tenke på tanta si
når dei er i byn, og kjem på 
overraskinsbesøk på ein laurdagskveld!


Så enda vi på Contra. 
Der hadde dei billig Cava fram til kl.23, 
og vi takkar ikkje nei til bobler!

lipglossmerke hører til på jentekveld ;)




Det vart litt fotoseanse undervegs.. 
og det var ikkje berre eg som tok bilder..


stemninga var generelt veldig god! :)



Syns bare dette blei et kult bilde...


Det er ikkje like lett å samkjøre smila..


Det som er synd er at eg ikkje greidde å ta eit einaste bilde der Hilde var med i går.
Det er i grunnen ganske godt gjort sidan dette er knapt ein tredjedel av bildene eg tok..
Men ho var med, og det var vi andre glad for! :)


TAKK FOR EIN DEILIG KVELD JENTER! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar