onsdag 10. august 2011

Jenter på tur

Det har vore stille ei stund her. Og no veit eg nesten ikkje kvar eg skal ta fatt.
Livet har gått vidare, sjokket har lagt seg og eg har vore ute på reise. Macen min har vore sjuk, og det her derfor tatt litt tid å få på plass bilder og ja, i det heiletatt, innhaldet her.

Men no er ting ca på stell igjen. Og eg må jo blogge litt om turen. Eg trur rett og slett at eg må dele opp tida sidan sist i fleire innlegg, og startar med Kypros med jentene.


Sol og varme har vore etterlyst heile sommaren. Og endeleg skulle vi få det. Men det krevde si kvinne, her var det snakk om avreise frå Bergen kl.06 om morgonen, altså var det nødvendig å stille på flybussen 03.50.



Nok å drikke er viktig i varmen!



Det var mykje underhaldning på "stripa"..

Og vi fann oss en favorittvin - namnet skjemmer ingen!







eg bare diggar dette bildet! (Ingelin har tatt det med mitt kamera)

 Begge kjolane havna i bagasjen heim :)

Det gjorde ikkje denne buksa!


Ice, ice, baby!







 Det er rett og slett ikkje feil å tilbringe dagane på ein plass som dette:


Smooooooooothie!

Myggstikk?

Ein av kveldane var vi inn til nærmaste by. Det var ikkje rare greiene. Men vi kika no oss litt runt og fekk oss litt mat.
Det viktigste er at det er salg!



Vi hadde egentlig lyst inn, men våga ikkje..

Nei, Ingelin er ikkje skada, død eller noko slikt. Ho har berre lakka neglene..

Siste dagen kunne handuken stå av seg sjølv....

Det er ulikt kva folk kosar seg med på ferie...

Veldig ulikt..





Maten var generelt svært god.

Eine kvelden havna vi med skikkelig live-musikk. Veldig kjekt, og meir
folk enn bildet gjev inntykk av.


Nest siste kvelden gjekk vi opp til ein av dei lokale attraksjonane. Ein fin liten tur, sjølv om taxisjåføren frå eit par kveldar tidlegare advarte oss mot 169 trappetrinn...





Fig Tree Bay
Det var ein fredens plass å vere!

Ingelin venter på meg..

Vi vart no litt brune :)



Solnedgangen var 100 gongar vakrare, men eg hadde ikkje rett kamerautstyr.


Nest siste kvelden fann vi og ei kykje i nabolaget.


Siste dag på stranda..


Så var det siste kvelden. Det var sminka og pynta etter alle kunstens reglar.


Flaskeåpning var vi ikkje spesielt sterke på..



Vi fann oss ein restaurant som vi trudde ville bli rolig, men det var både vinkelslipar og barne-underholdning i underetasjen medan vi var der. Så det vart eit litt alternativt lydbilde..




Denne er til ære for Elin.. 
Det var ein del imitatorar der, og ekstremt høgt karaokeniva. Få imponerte. Men det er intressant å sjå korleis enkelte har ei utruleg sjølvtillit!


Tusen takk for en kjempekjekk tur jenter! Eg reiser på tur igjen any time! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar