torsdag 11. august 2011

Lars Vaular, Timbuktu, Kanye West og andre gode venner

Eg veit, eg veit, det har vore stille her i over ei veke og så tar eg alt igjen på eit døgn.. Men det har jo skjedd litt på tida det har vore stille, og det siste er at eg har endeleg vore på Koengen på konsert. Må seie at det var veldig kjekt å vere foran scena, i staden for bak den! (det neste målet må vere å vere på den ;) )Og det var veldig kjekt å vere dere i lag med gode venner!

Klar for Koengen - kanskje i litt lite kle..

Gode venner!

Lars Vaular var rimelig Fett! :)

Til og med eg tenkte på Kilimajaro då Rett opp og ned kom, her er tre av
grunnen

Timbuktu var heller ikkje spesielt dum, verken å sjå eller høyre. ;D

Kjedsomhet fører til kreativitet....

Vi stod litt langt bak, og brukte alt vi kunne for å komme opp i høgda..

Ingelin prøver å hjelpe...

Vi e steinklar - og ganske kalde!
Og plutselig:


Han e der oppe, han e der oppe!




du kan jo nesten skimte at det er han på skjermen.. ikkje akkurat telelinse
på iPhonen nei. Var klarare i virkeligheta!


Ingelin og Rune, in a blue mood.. Det er over for denne
gang.
Her er ein liten snutt til frå konserten. Det var visst veldig glatt på scena....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar