søndag 25. august 2013

Besøk av tuppene


I går kveld fekk eg besøk av Ingelin og Berit Margrethe.
Det er veldig kjekt, 
men eg må jo jobbe,
så dei har måtte greie seg sjølve i storbyen i dag.
Det greidde dei tydeligvis bra,
ut frå kva dei kom tilbake til kyrkja med. ;)
Fine jentene hadde til og med kjøpt gave til meg!

I kveld hadde eg fri, 
så då gjekk vi ut og hadde ein fin jentekveld sammen med Maren
med både god mat og musikk.



Men det tek på både å jobbe og shoppe, 
så det vart ikkje seine kvelden.
Eller kanskje er det berre eit teikn på at vi har blitt vaksne?
Sidan det er siste kvelden min her, 
så måtte eg pakke og rydde slik at Albin kan få igjen leiligheta si,
så det var kanskje like greit å komme tidleg heim...


I morgon skal vi (eg, Ingelin og Berit Margrethe) synge på gudsteneste, 
og det gledar vi oss veldig til!
Det er så godt å ha gode venner som ein både kan leike og le, 
gråte og prate, danse og synge sammen med!
Heldige meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar