fredag 29. juni 2012

Uforskamma bra


I dag har eg hatt fri.
Eg vakna av at sola skein på meg.
DEILIG!
Eg hadde planer om ein liten luksusdag,
og starta den heime.


Her er altså vegen ut til gata frå huset mitt..



Og her er bassenget..


Inni buskevekstane er altså huset mitt(bildet under),
i allefall så lenge eg er her ;)


Etter ein lat morgon
sette eg nasa mot Pattaya,
der unna eg meg pedikyr, manikyr 
og sjølvsagt ein Moccha Frappuchino på Starbucks.


Etterpå gjekk eg ned på stranda i Pattaya, 
og kikka meg litt rundt
før eg tok bahtbussen heim.


Det er merkeleg kor fort tida går her.
Plutselig var klokka seks, 
og eg var skrubbsvolten.
Så eg gjekk på butikken
og kjøpte glassnudler,
redcurry-paste, kokosmelk 
og nåke som han i butikken påstod er kjøtt.
Så det blir nok middagen i kveld.


Så etter at eg har tatt meg ein dusj
og smurt meg inn i myggolje,
skal eg teste ut om eg kan få maten til å smake..
Uasett er det ingen tvil:
Eg har det uforskamma bra!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar