søndag 1. juli 2012

Elefant! (og andre botaniske ting)


Etter jobb i dag reiste vi opp til Nong Nooch 
som er ein botanisk hage av dimensjonar
med kulturelle innslag og litt dyreliv.



Det var veldig kjekt.
Og veldig fasinerande.


Det mest fasinerande var elefantshowet.


Dei dansa og skaut piler på ballongar.



Dei sykla på trehjulssykkel
og spelte korgball, bowling 
og var rett og slett veldig fasinerande å sjå på.


Eg likar elefantar.
Dei ser så snille ut!


Etter elefantshowet
tok vi ein omvisningsbuss rundt i hagen.


Det er eit ganske så imponerande anlegg!!
(og eg hadde ikkje med kameraet mitt, 
og sakna det veldig!
Men iPhonen tar ok bilder.. stort sett.)




Mitt herlige reisefølge! :D





Det er heilt utruleg kva dei kan få til!! :)


På veg tilbake til byn
greidde eg å knipse eit bilde av eit hus
som er bygd etter at dei eletriske ledningane var sett opp...




Vel tilbake i Pattaya gjekk vi ut og åt middag
på ein plass der dei har litt underhaldning.
Men servicen var rimelig dårleg, 
så vi berre åt og gjekk..


Og desserten tok vi på toppen av Royal Garden. 
Det var en smule digg å avslutte dagen med
ein vaniljemilkshake.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar