fredag 6. juli 2012

Det regnar i Thailand også :)

Det er jo regntid her i Thailand.
Så eg tenkte eg måtte vise nokre regnbilder også. 


Det kan komme nokre saftige torebyger. 
Dette er frå i forgårs kveld.
Eg har jo ikkje med meg stativ,
og eg er ikkje så erfaren med kameraet, 
men eg syns no eg greidde å få med meg lynet ganske bra..
(og ja, det var egentlig heilt mørkt ute!)


Og så kan det komme nokre skikkelige regnbyger,
det kjem nok like masse ned på ein time
som det gjer på ein gjennomsnittleg bergens-regn-dag



Er det rart eg rustar?


Men når veret ikkje held seg strålande, 
så er det kjekt å kunne ta seg ein tur på FoodMarten
og møte disse blide damene:


Og kjøpe seg litt snop som vi ikkje får tak i i Norge ;)


Jammen godt at det ikkje regnar så ofte her ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar