fredag 30. september 2011

På besøk hos Paven

Eg har vore i Roma siste veka. Og eg lovar å gje fyldigare referat. 1500 bilder har blitt tatt, så det blir nok nokre innlegg. Men eg må starte med det største.

Eg har vore 20 meter frå Paven. I allefall ca. 20 meter. Det er ikkje alle som kan skryte av!


Vi hadde billettar til audiens med han på onsdag, og havna jammen meg på podiet saman med han. Han ankom i den kule, kvite bilen sin.

Finn paven!

Dei køyrde heilt opp på podiet. Ein pave treng ikkje gå trapper!
Nokon av oss havna litt lenger framme enn dei fleste..

Kven finn vi på fyrste rad?
Jo, Stavanger biskop Erling J. Pettersen og Bjørvin biskop Halvor Nordhaug.

Det var varmt på Petersplassen, og fare for solbrendt måne..
Men italienere veit råd ;)

Den siste nonnemoten!

Sveitsergardemannen smilte meir og meir etterkvart som eg knipsa.. 

Eg er heilt sikker på at det var like før han blunka til oss ;)

Sjølv om paven er ufeilbarleg, så treng han lesebriller 

Romaturens høgdepunt!
Pave Benedict XVI får møte Bjørgvin biskop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar