lørdag 10. september 2011

Kreative kusiner :)

I dag har eg hengt med kusinene mine. Det har vore veldig kjekt! Og enno er ikkje dagen over, vi har berre ei lita dusje og pyntepause :)

Fyst var eg, Gunhild og Elisabeth på matfestival..MYKJE FOLK!

Sulten? 85 kr pr.stk.

Så samla vi oss til lunsj før vi skulle ut og vere kreative :)

Spenninga steig etter kvart som vi nærma oss Verftet

Vår indre kunstner skal finnast fram..

Sånn kan kanskje resultatet bli?

Porselen i råform

Vi blir instruert i prosessen.

1 kopp i forma

god stemning må dokumenteres

Nokre gjekk hardare til verks enn andre ;)

Påklistring av blad

Elisabeth in action!

Fornøyd! :)

Vi måtte signere sakene :)

Kunstnaren jobba

Mens vi hadde tepause ;)

1 kopp in the making

Laila funderer i eit hjørne. Skal eller skal ikkje
ha mønster på utsida og?

Syns eg har vært flink eg..

Men så skal bladet fjernast... SKUMMELT!

Gunhild hadde teken!


Det anbefales absolutt å besøke http://www.sarah-reed.com/no/index.htm for ein slik aktivitet saman med  venner, kollegaer eller slekta. Det var kjempegøy og veldig enkelt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar