søndag 4. september 2011

30

Ingelin blir 30 år i mårra. Det feira vi i går!


Sjampis må til... det e bare litt skummelt...

Gleda var stor då korken kom av ;) 
Siste finish :)

Første gjest - utenom meg og Berit :)

Velkomstdrink hører til på en skikkelig 30-årsfest! :)

Ser ut til at ho blir fornøgd med gava..

Veldig fornøgd :)
Vi var nokre som slo oss sammen for å kjøpe ei "skikkelig" gave. Og enda opp med at vi skulle kjøpe kaffemaskin og kaffe. Det er litt skummelt når ein skal handle til ein som er så bevisst på kva ein likar og ikkje likar som Ingelin. Men eg og Are tok utfordringa, og plaga mannen på Lefdal litt for å finne det mest optimale til jenta. Problemet var innpakkinga. Men Are visste råd..


(eg pakka inn kaffepakkane, som er firkanta og enkle! :) )

Kjeks, ost og anna god mat (og drikke) :)


Endelig fekk eg møte bror til Ingelin - Asbjørn. Og kjæresten hans :)


Søskenkjærlighet :)




Eg fekk meg ein ny venn, kjæresten til Berit :) (har møtt han før altså)






Bestis :)


Nååååå :)

Kake og kaffe må til :)

Deilig pavlova! :D




Det var en veldig kjekk kveld, med masse kjekke folk. Som eg og Lina fant ut - kjekke folk har ofte kjekke venner. :)

Fine bursdagsjenta! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar