søndag 11. september 2011

Då var helga nesten over..

Det har vore ei knallkjekk helg. 
Eg har kosa meg saman med 4 av kusinene mine.
Søstera mi og Anette var sakna, 
men vi gjorde vårt beste for å halde dei oppdatert på fjesboka ;)

Plankebiff på Naboen :)

I går kveld var vi ute og åt middag. 
Alle var strålande fornøgd. 
Elisabeth stod for kveldens desidert beste kommentar, 
då vi tilfeldigvis møtte biskopen i Bjørgvin på vegen.
Han ga meg beskjed om at eg måtte oppføre meg fint. 
Og Elisabeth svarte: "Det har vi ikke noen planer om!"
Etterpå spurde ho meg om kven han var....

Litt kaffe etter maten gjer seg somregel.

Lysekrone på Contra :)
 Vi greidde i løpet av kvelden å diskutere oss gjennom 
ein bråte norske skodespelarar 
for å finne den perfekte Harry Hole. 
Vi vart vel helst ikkje heilt eninge.
Men diskusjonen var spennande
og det er heilt klart at vi alle får ulike bilete av 
dei vi les om i hovudet.

Det er rutinert å ha med seg lave sko når ein går i hælar på tosifra cm.

Eit lys på Dyvekes..

I dag har vi vore på Fløyen. 
Vi tok bana opp - og så gjekk vi ned igjen.
Spreke folk eg er i slekt med :)


eg diggar den grøne skogen ned Tippetue
 Takk for ei super helg jenter! 
Satsar på at det ikkje blir like lenge til neste kusinetreff! :)
Gladjentene :) (Laila fekk ein brite til å ta bilde av oss :) )

No har Oslo-kusinene reist. 
Eg har sunke ned i sofaen, putta middag i ovnen
og sett på tv-en. 
Er ei fare for at eg blir her i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar