torsdag 25. oktober 2012

Smak av vinter, 007 og Starbucks


Då eg gjekk på jobb i dag var det kjølig 
med regn i lufta.
Då eg gjekk heim frå jobb hagla det
og bles gjennom alt som var av kle.
Hausten er visst i ferd med å ta farvel,
og vinteren på veg.


Eg likar det kvite med snøen, 
men er ikkje overbegeistra for føreforholda den kjem med.
Og ikkje spesielt begeistra for kulden heller, 
i allefall ikkje når det er surt.
Så då var det godt å ha ein kveld å sjå fram til.
Eg var nemlig invitert med på kino,
av ein kompis som jobbar i TV2
og som hadde fått lov å ta med seg nokre vennar 
på ei eksklusiv visning for TV2-folk
av intet mindre enn den nye James Bond-filmen, Skyfall.


Eg storkosa meg!
Ingenting er som litt gladvold på ein sur og kald haustvinterkveld!

Og så fekk eg pakke frå London:
Så no kan eg invitere til instant-coffee-heaven! :)
Greit å ha noko å varme seg på,
no som det har vorte heilt kvitt ute...

Starbucks har faktisk super
instant coffee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar