onsdag 24. oktober 2012

Ein Oslotur, tre mannsbesøk, ein postpakke og søvnbehov.

I går kveld visste eg ikkje å halde augene åpne, 
så eg gjekk og la meg 21.30,
og sovna som ein stein.


Det er kanskje ikkje så rart, 
for ting har gått i rimelig høgt tempo 
sidan før helga
- ja, egentlig har no hausten gått i rimelig bra tempo..

Forrige veke var eg i Oslo, 
nesten heile veka.
Det var seminar om ungdom og seksualitet, 
samling med gode medarbeidarar i Bjørgvin
og den store, årlege trusopplæringskonferansen.
Eg kunne fått med meg ein konferanse til, 
men eg valgte å ta torsdag formiddag fri
og tusla rundt i storbyen eg er så glad i.


Eg fekk med meg mykje:
Eg vart intervjua av NRK på Egertorget, 
Kampen Janitsjar spelte og sang på Karl Johan, 
og Moods åpna butikk på same plass.
Eg åt lunsj på Bakefri, 
der eg introduserte ein herremann frå Essex for det vidunderlige Stadt.
Og på Oslo City fekk eg uanstendige forslag frå ein kjekk kar, 
som til og med gikk så langt at han foreslo ekteskap
- for å selge meg noko hudprodukt.


Det var i det heiletatt ein fin dag, 
og på toget heim hadde eg god tid til å få gjort dagens arbeid.
Men fredag var jenta trøtt, 
slik ein ofte blir når ein har bygd opp til alt det kjekke ein skal gjere,
og det er over, 
og ein kanskje kjem heim litt seint kvelden før..

I helga venta eg besøk,
men eg trudde dei kom med kveldsbåten, 
så eg hadde ikkje gjort klart til dei.
Fredagen vart difor definitivt litt annerleis enn eg hadde tenkt,
då eg fekk melding om at dei var på veg utpå morgenkvisten..


Det var to kjekke karar, 
den eine også kjent som min nevø, som var på veg.
Eg såg dei egentlig ikkje så mykje før på søndagen, 
men prata litt på telefonen innimellom.
Og så vidt eg såg oppførte dei seg fint.
Det var ikkje tanta dei kom på besøk til, for å seie det slik..
(men dei fekk middag på søndag!)

Tanta derimot, fekk storfint besøk frå Oslo.
Fredag ettermiddag tikka det inn melding frå ein gammal venn, 
om eg ville treffast, for han var plutselig i byn.
Og når gode venner møtes går somregel timane fort.
Det gjorde dei både fredag og laurdag kveld..


I tillegg fekk eg pakke i posten på laurdag som gjorde meg veldig glad.
Mamma har strikka ei sak til meg, ut frå bestilling frå meg,
eg veit ikkje heilt kva ein skal kalle det, 
men ein kjole/vest-sak?
Den er i allefall veldig deilig å ha på!! :)


Og plutselig var veka der igjen, 
og når ein startar veka litt på minussida på søvn, 
så er det godt å kunne møte ei god venninne 
og ete sushi, lufte seg litt i haustsola og drikke kaffe etter jobb. 


For hausten er definitivt på plass.
Det er kanskje litt derfor eg er litt trøttare enn normalt også?
Ja, eg trur vi seier det sånn ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar