fredag 19. oktober 2012

Outfit på ville vegar

Eg er vel ikkje direkte ein rosabloggar,
men i går tenkte eg at eg måtte skrive eit outfit-innlegg, 
slik som rosabloggarane er gode på..
Men eg vart for trøtt før eg fikk gjort det, så det kjem no i staden..

Det var vanskelig å ta outfitbilde av seg sjølv

Denne veka har eg vore generelt i utakt med resten av verda når det gjeld bekledning.
Mandag kveld reiste eg til Oslo, 
og søndag fekk eg ei melding om at det var
kaldt der - så eg måtte ha med varme kle.
Så eg fann fram vinterkåpa og støvlettane.
Og kom til Oslo 
med plussgrader
og regn.


Regn og ullkåpe fungere ikkje sånn superbra i lag.
Ullkåpe og plussgrader fungerer heller ikkje noko særleg bra i lag..
særlig ikkje når ein har ein sekk med datamaskin og sånn på ryggen.
Men eg hadde med meg eit par converse i kofferten, 
så eg kunne bytte ut støvlettane.


Det eg derimot ikkje hadde tenkt på var fargesammensetning.
For eg har knallrosa koffert, 
og hadde då valgt dei raude conversa..
Eg følte alle såg denne fatale motefadesen der eg gjekk 
og drog kofferten gjennom storbyen..
Sansynlegvis har jo ikkje folk bedre ting å gjere på, 
enn å bedømme skotøy-koffert-fargesammensetninga mi!


Den siste store fadesen eg gjorde
var å ta paraplyen ut av veska.
Som vestlendingar generelt er eg hardbarka, 
og tåler nokre dråpar med vatten, 
så eg gjorde ikkje noko nummer ut av at eg fekk fram
dei naturlege krøllane i duskregnet i Oslo..
Men vel tilbake i Bergen vart det litt vel mykje vatten på ein gong, 
og Deli de Luca har ikkje paraply til salgs på togstasjonen
og andre butikkar er det ikkje åpne der så seint på kvelden som eg kom.
Så - eg kom heim som ein halvdrukna katt med
surklete raude converse, 
dongribukse som var våt til knea, 
der det vart avløyst av ei særdeles fuktig og saueluktande kåpe, 
og innanfor der hadde eg ein grøn gensar
som var gjennomvåt av svette på ryggen..
For det var overhode ikkje minusgrader i Bergen heller..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar