fredag 18. mai 2012

Tidenes daffeste 17.mai


Eg hadde tidenes slappeste 17.mai i går.
Litt deilig må eg innrømme at det var.
Og eg syns eg har ei god unnskyldning, 
no som eg ikkje er heilt i form.
Og eg er ikkje mindre takknemlig 
for å få leve i et fritt land, 
der eg kan seie kva eg meiner og gjere som eg vil
for det om eg ikkje er ute og heiar på prosesjonen! ;)



Men på kvelden møtte eg gode vener 
og åt god mat, litt feiring måtte eg jo ha! ;)
Eg gløymde å ta bilder før vi kom 
til fyrverkeriet, (sorry, Rune!)
men eg syns dei eg tok då vart så koselige
at eg berre måtte legge dei ut her. 



Sjølv om det var godt
å berre synke ned i sofaen år, 
og sleppe å gå med vonde bein (helst med eit par gnagsår)
på jakt etter ein plass å sitte og drikke ein kaffe,
så kjenner eg at neste år må eg ut og sjå på livet litt før.
Forhåpentligvis blir det sol og 20 grader då! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar