tirsdag 10. april 2012

Tilbake til virkeligheten


Det har vore ei roleg påske.
Og ei kjekk påske.
Ei påske full av gode ting.
Eg har slappa av og kosa meg med familien min.


Det vart plutseleg kvit påske
og adidasskoa mine var kanskje ikkje heilt ideelle. 
Men alt går om ein berre vil.


Småfuglane kvitra rundt huset
til tross for snøkave.
(og fotografen er framleis livredd fuglar!)


Det har også denne påska gått med nokre timar til spel
både yatzy, kort, gruble og bonanza har blitt testa.


Det har vorte to gudstenester og to bedehusbesøk.


Skikkelig familieselskap har det og vorte.


Og bursdagsselskap
til Ellen som faktisk er 19 år i dag! HURRA! :)


Og det var nok kaker til eit lite resteselskap også ;)


Lett underhaldning har det vore ei del av ;)


Og nokon fekk årets bursdagsgave frå tante litt tidleg..


Men no har turen gått langs kysten
og kroppen er vel framkomen til Bergen.
Med mat frå mor i kofferten og godt lada batteri.

Mitt fagre Stadt - sett sørfra
Så då kan virkeligheten berre komme :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar