mandag 27. februar 2012

Mandagsmiddag i regnet

I dag har det forsåvidt vore greit vêr i Bergen.
I allefall til eg var nesten komen heim.
Og eg er så inderlig lei av regn og grå dagar no,
så eg fann ut at eg måtte lage meg noko meir eksotisk til middag.

Når regnet hamrar på ruta er det godt å tenne lys og krype under pleddet ;)

Då vi var på Færøyene fekk vi servert ei fantastisk fiskesuppe,
og eg fann ei oppskrift på nett som eg trur ligg i same gata.
Problemet er berre at magen min har ikkje vore så glad i fisk i det siste,
så eg fann ut at eg fekk prøve ein litt annen variant.


Det var kyllingsuppe med fersken - og det dugde(syns eg).
Her er oppskrifta, i allefall sånn ca (eg gjorde det meste litt på slump):

Ein kyllingfilet, som eg kutta opp og la i ei ildfast form og sette i ovnen på 200 grader.

Så kokte eg 
1 sjalottløk
2 gulrøtter
1 fedd kvitløk
2 ts karri
litt pepper
i kyllingbuljong (laga av 3 dl vatten med 2 terningar kyllingbuljong)
Eg lot det koke i ca 5 minutt,
så hadde eg oppi ein boks med moste tomatar
og lot det koke i 10 minutt til.

gulrot, kylling, løk og fersken:)

Så hadde eg oppi kyllingen som hadde stått og bruna eg i ovnen,
tre halve fersken som eg hadde sutta i små bitar.
Og litt fløte.
Og så lot eg det koke et par minutt til, og voilà:
Deilig, småeksotisk kyllingsuppe, 
som kan få en til å drømme om varme strender under skyfri himmel
- nok til to personer, 
eller til både middag i dag og lunsj i morgon! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar