søndag 12. februar 2012

Pizzakveld og bursdagsfeiring

Mamma, eg veit du les bloggen: denne rosa er til deg! Skulle gjerne
gitt deg ein stor bukett sjølv i dag. Glad i deg!
Det har vore ei fin helg. 
Den er ikkje over enno,
men eg er klar for ein roleg søndag.
Einaste plan for dagen er å ringe mamma
og gratulere med morsdagen. 
Og eg kjende at det var på tide å oppsummere helga litt.


Fredag kveld fekk eg storfint besøk frå østlandet.
Kari Anne kom på pizzakveld.
Vi såg film, åt pizza og skravla, 
akkurat som i gamle dagar.


Og tradisjonen tro hadde vi dessert. 
Denne gongen hadde eg laga Mørk Hemmelighet,
ein av mine absolutte favorittar.
(den forsvant gitt..)
 Og eg fekk disse utruleg vakre rosene.


Og det var ikkje slutten på festelighetene. 
For i går var det bursdagsfeiring for Thor Øyvind.


Det vart feira med sushi og kjekke folk.
Den fyren har så flotte venner altså! ;)




Are, fiskeelskeren som syns fisk er best i havet, måtte jobbe
medan vi andre meska oss på Nama. 
Men han kom og leika litt med oss på slutten.


Og vi fekk testa ut ein ny plass, 
Biblioteket bar. 
Der var det variert klientell og god atmosfære.


Og så kom eg heim og skulle berre sjekke nyhetene før eg la meg.
Der låg sjokkmeldinga om at mi store heltinne frå barndommen,
dama med ei av verdens største stemmer har gått bort.
Så ein liten videosnutt må til, 
ikkje ein av monsterhitane hennar,
men ein fantastisk framføring av den amerikanske nasjonalsangen.


Rest in peace, Whitney!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar