søndag 12. desember 2010

Monsterkakepizza!

I kveld var vi på besøk til Are. Og vi skulle lage pizza, og sia eg var med skulle gutta få glutenfri pizza...
Den ser kansje normal ut.. men dette er i ei langpanne...


Så eg laga pizzabunnsrøre. For det er det det blir når ein laga det med glutenfritt mjøl.
Oppskrift:
ca.0,5-1 dl olje
500 g (eller 1 pk) fin semper (eller anna glutenfritt mjøl)
5 dl lunka vatten (ev.4,5 dl.. det burde eg kanskje gjort i dag)
1 pk. gjær (eg brukar fersk gjær, men det funkar med tørr også)
ca.0,5 ts salt
Heime brukar eg ofte både eit egg og fiberhusk, men det kan en droppe uten at det får dei store konsekvensane.

Når dette er miksa sammen, ved hjelp av handmiksaren så blir det ei røre som ein berre heller på bakebrett med bakepapir - og så smører du det utover ved hjelp av ein slikkepott..
Dette gjorde gutta noko skeptisk, men dei er sporty så dei tok det med eit skeptisk smil.

Og så kom fyll og ost på, og så sette vi den i omnen. Og ut igjen kom ein monsterkakepizza. Den heva nåke sjukt, så plutselig hadde vi ikkje ein pizza - men ei slags kake med pizzasmak.

Monsterkake med pizzasmak!

Need I say more?

Are måtte finne fram det STORE pizzahjulet!

Hardt arbeid.. eller var det mjukt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar