tirsdag 7. desember 2010

IKEAlykke!

I likhet med fleirtalet av mitt kjønn likar eg IKEA!
Og i går var eg der!
Eg kom heim med ganske masse fint - mest ting eg trengde til julebordet eg skal ha på fredag, men eg kom og heim med ein stor, fin, flat pakke!

byggesettet

jenta har orden i sakene

må jo bare bli glad av slikt!

1.del er ferdig

Rosa skrutrekker klar til tjeneste!



ei skuffe nesten ferdig (manglar knottane)

Resultatet!

Så no har eg fått rydda rommet mitt og, for eg måtte jo ha herligheta på plass!
Det gir en fantastisk følelse av mestring å skru sammen IKEA-pakkar! Det anbefales på det varmaste!

4 kommentarer:

  1. SÅ bra det vart!!!!!!!!
    Må berre smile av turen vår...og mora di sine fingertupper bak esken..herleg!!!
    Ikea kan ME!!!
    ME er gode - ja ME kan!

    SvarSlett
  2. Haha, du imponera stort tante! Veldi fin kommode forresten :D

    SvarSlett
  3. He,he! Eg kan love deg en ting, eg kjeme aldri til å strikke sokka til deg, men eg vil alltid vere behjelpelig med å skru sammen et IKEA-møbel! Det e eg nemlig RÅ på! ;)

    SvarSlett
  4. Så flink du er!!
    Bodil

    SvarSlett