tirsdag 14. desember 2010

KUNST!

I dag har eg bevegd meg i kunstens verden.


Vi hadde juleavslutning på jobb, noko vi kombinerte med ein fagdag om kunst.Vi starta med besøk frå  teateret som fortalde om korleis det er å arbeide der - og kva tilbod dei har. Etter dette gjekk vi rett bort på Bergen kunstmuseum der vi fekk gjennomgang av utstillinga av Munch-grafikk som er der no.
Det var både lærerikt, fasinerande, inspirerande og vakkert på same tid.



Å lære om korleis kunstnarar jobba er alltid spennande.
Mitt favorittbilde av dei som var der, som naturleg nok
heiter: Kyss


Å lære om korleis dei har tenkt er og spennande - dette bildet f.eks. er av kvinner i tre livsfaser - den uskuldige, den vitale og den resignerte..
Maleriet som er ca som dette trykket kalte Edvard Munch Sfinx, på grunn av Sfinxens gåte...


Eit av hans sjølvportrett. Eit fantastisk bilde om du spør meg..


Og trykket av Skrik var der jo sjølvsagt. Munch var ikkje så god på å holde orden på antall trykk, men ein veit at Skrik ikkje vart trykt opp i så mange eksemplar, rett og slett fordi trykkeriet ødla steinane som det var på..

På dette hadde han skrive på tysk.. eg har fortrengt tysken frå skulen, så
det får vere ein kuriositet for dei som syns det er intressant...


Bildene handla stort sett om tre ting: livet, døden og kjærligheten.
Ofte var det kvinner som såg utover havet.

trykket til syk pike.. et av dei tristaste bildene eg veit om

Etter utstillinga var det mat, og så bar det i teateret!
Der var vi på stykket "Kunst" som er ei komedie om vennskap og ulike perspektiv. Eit strålande stykke!

Taket i den store salen på DNS. VAKKERT!
 Det var morsomt, alvorlig og gripande. Og absolutt rette skodespelarar til rollene!


Så kort oppsummert har det vore ein givande dag! Får nesten lyst til å bli kunstnar av heile greia...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar