lørdag 6. november 2010

Feiring av to skorpioner!

I går var det festlige tilstander.
Eg starta dagen med å bli sjukmeldt, for eg har vondt i høgre side når eg puster inn.. er visst ikkje så bra akkurat det. Så det vart ein litt annen dag enn eg hadde tenkt, men på kvelden var det planlagt ein liten tur ut og ete, som ei slags forsinka bursdagsfeiring.

Og eg trur egentlig at eg lar et utvalg av bildene tale for seg...

Rune valgte breiflabb

Sushi til Thor Øyvind

Are ete ikkje fisk...

Ingelin derimot..

Nam, nam, nama!

Ingen feiring
uten bobler!

Med pudder i håret ;)



Nokre verdensproblem vart kanskje løyste...

Vi skulle berre finne ut kem nåken var...

Torsdagens bursdagsbarn - min venn skorpionen ;)


to skorpioner, mørke og mystiske ;)

Livets glade gutter!

Og så fant han som drakk cola kameraet, og begynte å leike...

Og det er jo alltid festlig...

ingen kommentar...



Ikkje forstyrr, eg må bare sjekke nåkke på facebook! ;)






Orntlig popcorn med masse smør på Pingvinen!
Kort oppsummert var det en veldig festlig kveld, mykje latter og morro. Og det tar på når en har litt problem å puste. Men eg må bare seie at eg er utrulig heldig som har så vakre, morsomme, snille, gode, varme, herlige (og så vidare) mennesker i livet mitt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar