mandag 4. oktober 2010

Mandagmorgenkaffe

I dag tidlig låg eg i senga og høyrde på korleis regnet slo imot ruta. Eg må innrømme at eg hadde mest lyst til å dra dyna endå tettare rundt meg og "gløyme" at eg skulle på jobb, men, skal ein ha til salt i maten så er det berre å dra seg opp og komme seg avgårde.

Då er det godt å kunne kose seg med litt god kaffe. Og eg fekk ein sånn kjekk kaffedings då eg slutta i Normisjon, og den er til STOR glede - spesielt på ein regntung mandagsmorgon!

Først kaffe og nesten kokande vatten i kolben

Når eg har latt det trekke ca.1 minutt
rører eg litt rundt, setter på lokk med
filter snur det rundt og setter det i trakta.

Så pressar vi ned... sakte... ca. 20 sekund fra topp til bånn
før vi sper

mmmmmm, mandagmorgenlykke i en gul kopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar