onsdag 13. oktober 2010

Lady's Handyman!

I dag har eg gjort mitt beste for å bekrefte gamle kjønnsrollemønster.. Eg hadde nemleg eit innebygd kombiskap (kjøle og fryseskap) som var 30 år, dette hang ikkje igjen på døra, så eg måtte tape det igjen kvar gong eg tok noko ut av eller sette noko inn i kjøleskapet. Og då var tida komen for å kanskje skaffe seg eit nytt..

Problemet er at eg ikkje var interessert i å få eit nytt innebygd skap, eg ville ha eit som er lett å ta fram og reingjere bak. (Ikkje at det kjem til å skje så ofte, men eg likar tanken på å ha muligheta.)
Men då måtte eg bli kvitt det eg hadde før eg kunne kjøpe nytt... Eg måtte i allefall rive det gamle skapet det stod i. Og eg kjende på at her kom eg til kort.. Men så kom Rune, som ein reddande engel, og sa han ville hjelpe meg! Og bildene seier vel sitt om korleis kvelden vart..

feminin vs. maskulin

Når Rune gjer mannfolkarbeidet, så måtte eg gjere kvinnfolkarbeidet,
så det vart prinsefisk til middag og snus og kaffe til dessert.
(eg stod over snusen..)

Første skrue.

Hardt arbeid


Veldig kult lys på skrudingsen.... 

Helt på høyden


Skal tru om naboen sov middag? jaja, ikkje no lenger...

noko tyder på at det var på tide å få det ut..

Det angriper!


Neida, full kontroll!

På kvar vår side av skapet..

Rune i ei kasse

Dei hadde visst ikkje råd til meir tapet..

Rune Electric!

I gangen var ei laus kontakt, som også måtte fikses. Snille Rune tok jobben!
Då tok vi av sikringane, og lukketida vart veeeeldig lang
- og Rune sat ikkje i ro så lenge..

Med blitz såg det sånn ut.. (men då ser du ikkje at det var i mørket)

Heile verktøykassa mi fikk plass i Rune si, og betegninga "Lady's handyman" syns eg passa bra på han,  sjøl om eg ikkje akkurat er ei lady..

Dagens helt, i allefall for meg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar