onsdag 6. oktober 2010

Fram og tilbake og litt til

I dag har eg vore på tur nesten heile dagen.


Fyrst var eg ein tur til Voss, for å snakke om bruk av nynorsk i Trusopplæringa - og utfordringane som er i det. Og å høyre andre sine erfaringar og frustrasjonar.
Det var både eit lærerikt og underhaldande møte.

Eg tok toget både til og frå, so sat der og tenkte på kor fint det egentlig er om hausten. Ja, sjølv om det regnar! Så eg fann fram iPhonen og tok nokre bilder - i farta. Syns dei vart litt fine eg, sjøl om verken kamera eller den bak var heilt på topp..

Sjå kor fine fargar det er då! :)

Men eg måtte jo utnytte tida litt, så eg hadde tatt med meg solid lesestoff. Dei fleste fekk vel med seg at statsbudsjettet vart lagt fram i går, og dette har innvirkning på min jobb, så no tenkte eg at eg skulle prøve å sette meg litt inn i det...

LESESTOFF! Oh Yeah!!
Vel tilbake i Bergen, skulle eg på middagsbesøk til ei venninne. For å komme meg til ho, måtte eg ta bybanen til Nesttun og så skulle ho plukke meg opp der på veg heim frå shopping.
Ho var litt seint ute, så eg vart ståande og vente der i regnet.. og då høyrde eg på julemusikk og såg meg rundt. Og så oppdaga eg dette på baksida av lystavla på bybanestoppet:


Og eg er jo litt nysgjerrig av meg så eg begynte å lese på det som stod, og syns det ser ut som om det ikkje skulle vore slik.. Eller kva tenkjer du?


Skal det vere sånn? Eller var det nokon som burde lest dette bedre?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar