søndag 11. november 2012

November, feiring og julemesse.

Det har vorte lite blogging i det siste.
Det har vore mykje anna i staden.
Det har faktisk vore mykje å feire
og mykje å gjere.
I tillegg er det haust.
Då blir det berre slik.

November er kanskje den månaden eg likar minst.
Det er berre mørkt og surt og kaldt då.
Så å få neglelakk og kort med "Glad i deg" på i posten, 
gjer absolutt dagen betre.
Og å få feire at gode vener fyller år, 
er også kjekt.
Forrige helg feira vi at Bente vart 35 same dag som
eg vart eitt år eldre..
Det gjekk roleg for seg, med kaker og kaffe
og veldig hyggelig samtale med gamle kjente.



Og denne helga her feira vi at Berit Margrete vart 30 forrige helg.


Det var det litt meir styr med,
eg trur i allefall Tore syns det.
Vi andre berre stilte opp på avtalt plass, 
for her skulle jenta overraskast.
Ingen røpa seg,
og overraskinga var stor.
Plutselig var det ikkje så ille å bli 30 likevel ;)

<3

Vi var ut og åt på Zupperia på Torget,
før vi gjekk på Lille og dansa.


Og kjekke folk
har kjekke vener.
Så det var ein veldig kjekk forsamling som var der.



Søstrene :)


Laurdag(i går) var det julemesse i Normisjon, 
og det har jo blitt ein årleg tradisjon..


Eg var jo så heldig at eg vann også, 
så om nokon ynskjer seg ei fin skål til jul, 
så er det berre å seie ifrå! :)


Som sagt, 
november er for meg ein litt mørk og dyster månad, 
men då er det godt å ha litt å gjere på.
Og så må ein alltid hugse på
at bakom skyene 
skin sola..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar