onsdag 21. november 2012

Lang dags ferd mot nord

I vår fekk eg eit spennande spørsmål.
Om eg kunne tenke meg å vere mentor i trusopplæringa.
Eg tenkte det var ei utfording eg burde ta, så eg svara ja.

Jepp... klar som et eg..

Og i dag tidlig var det for alvor på tide å ta tak i oppgåva.
Vegen gjekk til Senja prosti, som ligg i Nord-hålogaland bispedøme.
Då eg bestilte billettane tenkte eg det var ein super idè å ta flyet 06.30,
for då var eg jo i Bardufoss kl.11...
Neste gong skal eg ha meg ei seng i Oslo kvelden før!

Hverken bussjåføren eller eg hadde behov for å prate..

Det er jo ikkje akkurat slik at ein søv godt når ein må opp før fuglane pissar,
og det til og med med god margin.
Då klokka var tre hadde eg framleis ikkje sovna, 
men eg hadde rulla mange gangar over madrassa.. 

Det vart no likevel ein time på auget, 
og eg kom meg opp då eg skulle og fann ein flybuss.
Flyet gjekk på tida frå Bergen, 
eg hadde god margin på Gardermoen
og det såg til og med ut at vi skulle komme ned på Bardufoss før tida.

Ikkje ofte eg er på gate 12 på Gardermoen

Slik gjekk det derimot ikkje.
For på Bardufoss snøa det.
Så 20 minutt etter tida landa vi.
Greit nok det, eg fekk lest eit heilt kapittel i boka mi.

Flyet til Bardufoss hadde forresten betraktelig meir grønkledde
menneske enn ei vanleg flygning.
Og ein måte å få merksemd på i ein sånn setting 
er tydeligvis å ha rosa koffert.

min fine, rosa, lett gjenkjennleige koffert

Vidare har eg i dag fått køyre på eit skikkelig møkkaføre,
med isete hjulspor og regn og snø om einannan.
Eg har vore både i Sørreisa og på Dyrøy.
Og ein eller annan gong sånn ca i tre tida var det nokon som skrudde av lyset!
Med tanke på kor tidleg eg stod opp, 
så er eg no kome langt over midnatt i hovudet mitt...
Klinkis kallar ein det på godt norsk..

Men ein ting er sikkert, 
folka her oppe er ein veldig hyggelig rase!
Så eg gledar meg virkelig til å møte resten av folka i kirka
i morgon og på fredag.
Og i morgon får eg sikkert tid til å sjekke ut Finnsnes på dagen.

Det er fasinerande med frosne hjulspor
- og det såg ikkje så fint ut på hovudvegen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar