søndag 30. oktober 2011

Gleda sin oppvask


Eg likar normalt ikkje å vaske opp. Men eg diggar å gjere det etter slike kveldar som i går.
For i går var det den årlege lammemiddagen. Festbordet var dekka og gode vener samla seg hos meg.







Praten gikk livlig rundt bordet. Så eg kom ikkje på å finne fram kameratet før desserten. Heilt utruleg spør du meg, for eg brukar å dokumentere det meste. Trur det har noko med det å gjere at eg gløymde å ete etter frokost. Eg gleda meg jo sånn til å ha venner på besøk. På menyen stod aspargessuppe, lammesteik og panna cotta. Og det var kjempegøy å lage det. 


Eg gikk no og sulla rundt heile dagen, og plutselig ringte det på døra. Og siste finish, eller neglelakk, vart ikkje gjort. Men Tore visste råd...


Og eg hadde jo bursdag denne veka, og det ville ikkje jentene la passerer. Så dei fiksa kake...


 Gutta stemte i bursdagssang


Og snuppene stemte i..


Det vart jammen 4-stemt til slutt :)


Dette er faktisk fyrste gongen i livet eg har fått lys på kaka!

Deilig pavlova! :)

Og då må ein jo blåse ut..


Og det greidde eg fint! :)


Kaffe + Liv-Helga = sant!
Eg hadde ein veldig deilig og kjekk kveld i går. Og eg håpar gjestane hadde det og. 
Eg er i allefall heldig som har så mange herlege menneske i livet mitt! :)

Gjester eller venner - i går var det i allefall to sider av samme sak! <3

No er oppvasken tatt, og kake til jobben i morgon er komt i ovnen. 
Livet er i grunnen ganske deilig! :)

Eg har endelig funne ut korleis eg vil ha hylla på badet.
Jentete? - ja, men eg e jo jente ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar