fredag 28. oktober 2011

35 år ung i hjertet

Eg har visst vore på denne planeten i 35 år. Eg kjenner på at det er litt ubehageleg. Og det vart plutselig litt sjølvransakande. Kva har eg gjort her i livet?

Sjokolade har alltid vore ein favoritt!

Eg har alltid hatt eit smil på lur - og gjerne litt latter. 

Eg tryna ned sklia på skulen dagen før
1.klasse-bildet skulle takast.
Fotoutstyret var heldigvis ikkje like avslørande
i 1982...


Eg har hatt forskjellige briller - nokon minnast
eg med større glede enn andre..

Eg valgte ikkje dette som takkekort etter konfirmasjonen.
Eg hadde for stor dobbelthake....

Eg lånte kle til 9.klassebildet...

Eg tok heimepermanent på folkehøgskulen..
Eg har begått mangt ein motetabbe...

Mi første lønn la eg i håret mitt. Eg fekk jo nesten like mykje på ein
månad som eg hadde hatt i halvåret i studielån 

Eg har sunge i mange bryllup

Eg har vore på mange konsertar..

Eg har reist litt..

Eg må vel innrømme at eg har levd livet litt.. men stort sett vore snill pike - trur eg.
Og eg har hatt ein veldig fin 35 årsdag.
Eg har til og med fått gaver! :D

Bursdagsgava frå mamma og pappa! :)

Sidan dagen vart feira i Oslo, ligg det to gaver i Bergen og ventar på meg :)
Eg syns dei siste 5 åra har gått utruleg fort. Eg forstår liksom ikkje kva som har skjedd. Men det har jo skjedd mykje. Ein tenker berre ikkje på det medan det skjer.

30-årsdagen.
Og i dag hadde eg fyrst ein hektisk dag på trusopplæringskonferansen på Lillestrøm. Var jo litt skuffa over at George Clooney verken var her då eg våkna på hotellrommet mitt, eller i Lillestrom, men då eg kom tilbake til Oslo fekk eg møte denne karen, og dèt har vore sjelden vare dei siste åra!

Jo-Einar, ein veldig god erstattar for Georgen ;)

Marianne kom også! :)
Det var utruleg deilig å feire dagen med å sitte på People's og berre slappe av med venner som eg er utruleg glad i, og som likar meg sjølv om eg begynner å bli gammal.

35 og like blid..
 Og eg er veldig takknemlig for dei som har nekta å tru at eg er så gammal når eg har sagt talet.. Spesielt når det blir etterfulgt av eit: "eg trudde du var i slutten av 20-åra!" Slikt kan eg like. Eg trur greia er at fett faktisk er den beste, billigste og mest naturlege rynkekremen du kan få! ;)
Skål for meg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar