torsdag 9. juni 2011

ut på tur

Eg har jo vore på tur nokre dagar... Austlandet er slett ikkje så værst - men eg har fått friska opp minnet mitt, og er no klar over at sola ikkje skin alltid der heller!


Torevêr frå Sverige over Østfold og Akershus, det regna
som det berre gjer på austlandet!

Men eg har hatt det godt likevel, der eg kosa meg på Spahotellet :)

Perfekt ytrefilèt

Tidenes beste sjokolademousse.. (mokka..)

Og i følge generalsekretæren i Normisjon er det sunt å kjede seg, for det er ei kjelde til kreativitet..


Og så har eg lært noko om kva dørhandtak eg bør unngå..

ikkje lurt dørhandtak..

der dørhandtaket hadde truffe veggen..

Spa gjev rom for å roe litt ned og slappe av.

Eg har og lært at det er lurt å ha med seg niste..


Så fekk eg ein tur til Såner kirke - og dei hadde verdens tøffaste døypefont. Kunsten var i augehøgde til ungane - og eg måtte berre ta bilde av det for dette syns eg var det bergensarane kallar tidig!

side 1

side 2

side 3

side 4

Så var det å komme seg heim til Bergen igjen. Fyrste etappe var på tog frå Son til Oslo. Der eg skremde konduktøren berre ved å sitte stille på setet mitt og smile til han då han runda hjørnet..


Skumle Liv

Det var masse båtar ute på Oslofjorden, men toget gikk litt fort så eg fekk
berre tatt bilde av nokre...

Og eg har fått ein ny hobby.. eg går på bokhandlar og ser på reisebøker.. og eg drøymer meg vekk.. Eg vil ut i verda!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar