tirsdag 28. juni 2011

Rabarbra!

I går kjøpte eg noko som eg ikkje har smakt sidan barndommen.
Rabarbra!


Eg hadde meg ein tur i Fjellvegen og var tørr nesten til eg kom heim - då åpna himmelen seg.

ca ti sekund etter at det begynte å regne..

Så eg fann ut at eg hadde lyst på dessert - på ein heilt vanleg kvardag. Så då tok eg turen innom Kiwi, og der var det rabarbra. Eg tok med meg eit par stenger, og strena mot kassa. Han som sat i kassa spurde forsiktig: "Kva er dette?" Så det er tydeligvis ikkje den mest vanlege vara på butikken.

mmmm

Så fekk eg lære vekk noko i går og - og så var det å prøve seg fram til ei rabarbragrautoppskrift.
Og det er jo ei utfordring når ein kun har minna om denne grauten frå barndommen som var heilt fantastisk! Eg kunne jo ringt mamma, men eg tenkte at no må eg prøve sjølv og sjå kva som skjer.

Eg kutta opp ei stang rabarbra, hadde den i gryta med to glas vatten og litt sukker. Så kokte eg det til rabarbraen hadde løyst seg opp. Så hadde eg i ei jevning av ca. 1 ts potetmjøl som eg hadde blanda ut i eit kvart glas vatten. Og voilà:

MMMMMMMM!

Og så litt fløte eller melk på toppen, alt etter kor sunn ein vil vere. Det funkar som ei kule! Den var deilig frisk og syrlig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar