torsdag 16. juni 2011

heime-borte

 Å vere på Stadt er å vere heime - det kjem det alltid til å vere. Men samtidig så er det borte frå kvardagen, og ein slags ferie. Slik er det berre. Eg har hatt ei veldig fin pinse heime. Dragseidspelet har eg allereie "dekka" - men det skjedde no litt meir i helga og. 

Det var noko som minte om sommar, sjølv om temperaturen ikkje gjorde akkurat det..


Og det er så utrulig vakkert på Stadt. Eg anar ikkje kor mange solnedgangar eg har bilde av, men det blir ikkje færre med åra. Du kan kjenne freden når du tek deg ein tur ut då - alt er stille, bortsett frå elva og kanskje eit dyr eller to. 


Stille er det derimot ikkje når Fure(og Prestvik) møtes til pizza. Eg trur ikkje det er mange som kan gjere så mykje ut av regulering av kor naust kan byggast.. Men det er sikkert: har du Fureblod i årene har du sansynligvis både mot, engasjement og ei god dose humør! 


Og så er vi leikande menneske :)


Det var komt ein ny iPhone i familien ;)

Det vart nokre timar med Rummy/Liverpool

Mamma og pappa inviterte dei som vaks opp i lag på Fure (og partnere) på rømmegraut og spekemat. Det var ein livlig gjeng, og at dei har overlevd er eit under. Tamme var dei i allefall ikkje då dei vaks opp - og mine foreldre klaga på at eg var vill?!?


mamma hadde pynta med en blomst eg kjenner som
Løytnantshjerte

Eg og Helene ein tur på vegen, der vi både møtte på kløver av typen du kan sutte safta ut av og eg smakte på syregras igjen - og det smakte like godt som då eg var liten ;)


Og eg har fått stadfesta at guddattera mi har nokre fellestrekk med tanta si..

Det er kjekkare å leike ute, enn å gå inn og ete kvelds!

Energinivået aukar i takt med klokka

Og farta er stor - både ute og inne :)
 Og eg fekk æra av å starte opp mine foreldre si nye investering. 


Og i dag gjekk turen tilbake til Bergen og kvardagen.. Men det er ikkje så ille når sola skin! :)


Og det første eg gjorde her var å gå opp på pianoforretninga og kjøpe elpianoet eg bestilte i går. :)

Heime på Stadt står det akustiske pianoet mitt - til glede for alle som
vil spele på det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar