mandag 6. juni 2011

Soon

I går kveld reiste eg frå Bergen med nattoget. Eg hadde sovekupè, men i natt hjalp det lite - eg sov dårleg. Kvifor veit eg ikkje, men eg snudde meg så mange ganger at eg trur nesten eg har rulla meg sjølv til Oslo.

Ut på tur - igjen

I morgontimane i dag kom eg og kollegaen min, etter eit togbytte, til Son - eller kanskje heiter det egentlig Soon? Det står Soon på skilta til galleri, idrettshus, restauranter.. Eg blir litt forvirra. Kanskje berre det betyr at det er noko som kjem snart?

Ei frokostutsikt ein kan leve med. :) ( det er ut i skjærgården)

I allefall: Her skal eg bu i 3 dagar på Quality Spa & Resort Son og få meg eit lite etterutdanningskurs. Tema: "Nyte for å yte". Eg likar dette :) Og eg diggar at eg har ein arbeidsgjevar som gjev meg muligheten til å vere her, nyte luksusen, få med meg verdifulle input og foredrag og få nye relasjonar!
Og hotellet - det er berre deilig! (i allefall det eg har sett til no ;) )

Dette kan ein vel kalle offentlig toalett?

Vi kom som sagt litt tidlig hit i dag.  Det ga oss mulighet til å gå oss ein tur og utforske området.

Ærlighet er ein dyd dei har forstått i Son :)

Og jammen fant eg ein butikk som ga meg muligheten til litt shopping også! :)

Blei ny i Son ;)

2 kommentarer: