søndag 5. juni 2011

Sånn går no dagane

Det er nokre dagar sidan sist eg skreiv noko her på bloggen. Det har vore litt småhektisk..


Men eg har vore mett heile tida.. Takka vere fine og mettande dagar heime :)


Ikkje mykje kan slå mamma sine raspeballar :D


1/3 av restekakebordet på etterselskapet..



Nokon må rydde opp også. Eg innsåg at eg har gode leiaregenskapar - eg er sjukt god på å delegere og kommandere..



Både små og store kan ha glede av litt klatring



Så var det tilbake til Bergen. Eg trudde båten gjekk på ettermiddagen på laurdag, men der tok eg feil..
Resultat: Opp før fuglange pissa og sitte og gynge medan veret vart bedre og bedre til lenger sør eg kom..



Vel tilbake vart det fotballkamp med gutta..



Og bytur med jentene (kyprosjentene)



Meg og Elin, som hadde bursdag :)


Og i dag har det vore sol og deilig i Bergen. Og eg fekk endeleg møte Terje, kjæresten til Kari Anne :)



Så var det bursdagsfeiring for Elin og Rune, som begge hadde bursdag i løpet av forrige veke. Grillings hos Are er ein sikker vinner :)



Det er kva ein kallar god avslutning på veka, eller ein god start :)


Berit som turist ved eit av Are sine kunstverk :)

Eg håpar alle som kikar innom her får ei nydeleg veke! :)

Peonar er berre så utrulig fint! :)

1 kommentar:

  1. For eit vakkert kjærestepar!! <3 Takk for tid saman med deg venen!! Nydeleg dag i sola!! Flotte bilete får helga di, kunsten din og peoner - finaste blomen! God veke videre!

    SvarSlett