torsdag 7. april 2011

Tre jenter i storbyen!

Eg har jo lova at eg skulle gje ei oppdatering på London, for vi har hatt nokre fantastiske dagar i storbyen! Og eg har så mange bilder, som seier så mykje meir enn ord, så eg lar dei tale for seg..

Vi gikk langt og lenger enn langt..
Men må seie litt, første dag: Vi hadde sjølvsagt ikkje sjekka kartet inngåande om kor vi skulle bu - noko vi oppdaga at vi burde. For det første var subwaystoppet "vårt" stengt på søndagen, så vi måtte gå av på det før. For det andre så var det ingen skilt til KFUK-hjemmet.... Så vi gikk i ca ein time, opp og ned, fram og tilbake, ringte på private hus, spurte servicepersonell på sub-en og var innom eit anna vandrehjem, og eg HATA den svære kofferten min, før vi endelig havna i:

(parken rett oppforbi der vi skulle vere.. vi måtte jo leite litt der og..)

Så: 3 jenter på tur = SHOPPING!

Favorittbutikken: All Saints.


Trur dei har samla ei stund...

SOL!


Sjølvsagt starta vi dagen på den lokale Starbucksen.. Det var stort sett en suksess - bortsett frå misvisande reklame første dag då Berit fekk Cappucino UTEN kaffe!


Coffee and subway!




mmmm!

SÅÅÅÅ VOKSEN!

Sjokolademousse med granateple!! MMMMMM!


På den lokale puben

Etter enda ein tur på ein annan All Saints-butikk :)



Livet er godt i storbyen :)


Litt mindre pengar på kontoen på veg heim...


Litt trøtt på morran..


Kartleseren! ;)

Sightseeing..


Kor e vi no?


Ingelin i vinden foran Tower of London

Ingelin foran London Bridge






eg syns det var litt gøy å leike med fokus på kameraet..


London har mange og lange trapper...




Ikkje langt fra "Voldemort" budde vi..

Our street..


Solnedgang på Gatwick..

We don't wanna go home!



Det var fantastiske dagar i ein fantastisk by med nokre fantastiske jenter!


(og eg trur det kjem eit lite blogginnlegg til derfrå etterkvart...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar