torsdag 7. april 2011

London Make Up!

Då tenker eg det blir siste London-innlegg her.. dette fann eg ut at eg måtte ofre eit ekstra kapittel på, for eg ga Berit kontrollen over fjeset mitt (i allefall litt) og det kan jo bli spennande, eller kva seier de? Ingelin greip i allefall sjansen til å ta kontroll over kameraet mitt... så det vart grundig dokumentert..

Ca natural..





Anton-Berg strawberry&champagne-pause

Kva ein gjer når ein kan leike med kamera..


Musikk til arbeidet og oppladning til THRILLER LIVE :)



Ja, eg har fått lov å legge det ut! Og gutter: dette er imponerande at ho får til!


Ein treng mange speil når ein er tre jenter på tur, vi hadde heldigvis 3 ulike speil-stasjonar på rommet - i tillegg til alle dei små. Eg syns eg vart litt kul med sånn sminke, så det er godt mulig at eg plutselig dukkar opp med det igjen..

Kanskje eg hadde gjort meg i burka?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar