fredag 15. april 2011

Heimekontor og PC som vil ha påskeferie.

I dag har eg møtt nokre utfordringar. Eg hadde litt eg tenkte eg skulle få gjort før påske, jobbPC-en min er ikkje enig.


Slik skal ikkje dataskjermen sjå ut.. Det var ikkje nettet som ikkje funka, men heimekontorløysinga.. GJE MEG TÅLMODIGHET!!


Etter å ha blitt kasta ut for 4. gong på 3 timar og nok ein gong mista ein del av arbeidet, sjølv om eg fekk lagra stadig litt meir, så fann eg ut at no var det på tide å unne meg litt trøyst!
Og i går kjøpte eg meg noko eg har tenkt på lenge at eg skulle ha:

KAFFEKVERN! <3 og London kaffe <3

til og med rettferdig kaffe  :)

<3 min egen lille starbucks! <3




tok ein liten styrt med espresso først..
 og så vart det lunsj på heimekontoret - og livet (og humøret) vart brått mykje bedre :) snart er det påskeferie! :)

Latte og heimelaga knekkebrød med brunost <3
Kanskje kan eg greie å får gjort det eg hadde tenkt også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar