mandag 25. april 2011

Snart kvardag

Men først ei lita oppsummering av påska.
Eg har vore heime på Stadlandet og slappa av. Eg har truffe alle tre syskena og 9 av 10 tantebarn - og det er ikkje ofte vi får til. Så HURRA for det!

Ei hadde til og med 5-årsdag i løpet av påska :)

Då eg kom heim såg trea slik ut innanfor huset...

Søskenkjærlighet i praksis

Eg har sjekka ut traktorforholda i Stryn... ;)

Eg har og vore på konsert med det som skal vere eit av dei beste blandakora i verda, Oreya. Dei var heilt fantastiske - og dei var med på påskenattsmesse i Ervik, der dei virkelig fekk synge i ei kyrkje som framheva kor flinke dei var!
Eg tok ein liten videosnutt på konserten, har du peiling på kor, ser du at dette krever litt... ;)

(Beklager kvaliteten - iPhone er iPhone, ikkje videokamera! ;) )


Sjølv om skodda låg tungt langfredag morgon..

...så måtte vi finne fram solbrillene etter møtet :)

Det ER vakkert heime! Uansett ver og føreforhold!

Eg var på pizzakveld hos Randi (er illustrert ved Markus og onkel Arvid)
Favorittaktiviteten for Markus var å sitte på øverste hylle og
kaste seg ut i armane på Arvid..
Det var Frida og :)

Så var eg på påskenattsmesse i Ervik.

Og på påskedagsgudsteneste og høyrde kyrkjekoret på Eid

Eg har hatt solbriller på! :)

Eg har blitt tatt bilde av..

Eg har tatt bilde av andre ;)

Eg har funne igjen mesteparten av brillene
eg hadde gjennom oppveksten..

Er ikkje dei fyrste brillene eg hadde fine???

Slik såg trea ut i dag då eg for..

Og eg har spelt spel med dei unge, håpefulle - og tapt!
Det har i det store og heile vore ei fin og rolig påske. I morgon ventar kvardagen. Eg trur ikkje den blir rolig... Men alt har si tid! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar