onsdag 1. januar 2014

Happy New Year!

For to år sidan sat eg heime i mi eiga stue og snakka med gode venner om framtida.
Vi snakka om kva vi drøymde om.
Eg kjende på uroa i kroppen,
at det var tid for noko nytt,
noko anna..


Likevel - då eg for eit år sidan feira nyåret
med midnattsmesse i havgapet på Stadt
så hadde eg ikkje sett for meg at eg i dag skulle sitte her i San Francisco.
Men her er eg.
Draumen om jobb i Sjømannskyrkja er virkelighet.
Draumen om å bu i USA er ein realitet.
Det er stort, det er skummelt og det er rett og slett beint fram fantastisk!



Det siste året har vore prega av mange spennande møter.
Møter med andre kulturar, fantastiske menneske og spennande utfordringar.
Eg har fått oppleve Barcelona, København, Malmö, London og San Francisco.
Eg har fått stifta nye bekjentskaper og nye vennskap.
Eg har og fått tilbringe mykje tid i lag med mennesker eg er glad i.
Eg har fått så mange velsigningar at eg ikkje har tal på dei!
Livet har rett og slett vore godt.











Så i dag har eg vandra gatelangs i den nye byen min og vore takksam.
Takksam for gode opplevingar, gode venner, ei fantastisk familie som til tross for at eg er langt unna støttar meg i valga mine, ny jobb, nye muligheter og mot til å ta sjansen då den kom. (noko eg kanskje ikkje hadde hatt dersom eg ikkje hadde så mange rundt meg som oppmuntra meg til å følge drømmen min)
Eg har og gått og vore takksam for alle dei erfaringane som har ført meg hit.
Og det er merkelig med takksemd, det gjer det glad til sinns.


Eg har ikkje mange nyttårsforsett, eg har ikkje trua på slike "trene meir, ikkje meir snop"-forsett. Men eg ønsker at eg i 2014 skal oppmuntre menneske til å følge drømmane deira, leve livet til fulle og ikkje la andre fortelle dei kva dei kan og ikkje kan. Eg håpar at eg i 2014 ser forbi fasader og får auge på det vakre som alle menneske har i seg.

I går, då eg gjekk og rusla, fann eg eit bilde som kan oppsummere kva eg ynskjer for oss alle i 2014:


( På norsk blir det sånn ca:
Dette er mitt ønske for deg: trøst og omsorg på vanskelige dagar, smil når tristheten kommer, regnbogar etter skyene, solnedgangar som varmer hjertet ditt, tru slik at du kan tru, latter som kysser leppene dine, mot til å kjenne deg sjølv, klemmer når du er mismodig, tolmodighet til å akseptere sanninga, at du får sjå det vakre, trygghet når du tviler, vennskap som lyser opp kvardagen og kjærleik som gjer livet fullkome.)



Godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar