mandag 13. januar 2014

Til den gyldne port og heimatte.

I dag har eg hatt frisøndag.
Den føler eg at eg har utnytta godt.


Eg fekk lov å vere med på gudsteneste i den svenske delen 
av sjømannskyrkja, og etter å ha helst på 
den flotte forsamlinga deira 
og møtt mange spennende menneske,
tok eg beina fatt og la ut på tur.


Eg hadde store planar om kvar eg skulle,
men etter kvart som eg gjekk
vart eg for nysgjerrig på Golden Gate
og enda opp med berre å gå dit.


Eg hadde ein strålande tur i sola,
varmt var det ikkje - men heilt supert spaservêr!
Det er ein fantastisk by eg har komme til,
og det er utruleg deilig å bruke dagen ute.
Og eg tenkte at no vil eg berre
la folk få sjå litt av det eg har sett i dag.






Under brua til venstre er surfarane under..







Med sikt inn mot byen..

Dei som kjenner meg,
veit at dette bildet ikkje var teke
med stor ro verken i kropp eller sjel..



Det er enormt mange som løper i denne byen..

Palace of Fine Arts










Eg gjekk nokre meter i dag.
Faktisk var klokka blitt over sju på kvelden då eg kom heim,
og eg gjekk frå kyrkja i to-tida.
Slik går det når ein er så nysgjerrig på alt ein har rundt seg..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar