torsdag 9. januar 2014

Ein sjokoholikers bekjennelse...

Ok.
Eg skal innrømme det.
Eg ELSKAR sjokolade.
Dessverre.
Eg må vel også innrømme at eg er periode-sjokoholiker.
Ein sjokolade kan ligge i skapet i månader utan at eg rører den, og plutselig, utan forvarsel, går eg på ein smell - og det er ikkje berre ein sjokolade som går med i dragsuget..

mmmmmmmmmmmm

Og den siste månaden har eg ete meir sjokolade enn eg har gjort på... ja, enn eg nokon gong har gjort på så kort tid! Så ille har det vorte at eg no må blogge om elendigheta. Då greier eg kanskje å ta meg sammen!

Mørk hemmelighet..

For som de som les denne bloggen veit, så er ikkje dette med mat akkurat mi sterkaste side. Eg må jobbe med å få det i meg - og heldigvis, etter fleire års jobbing har eg no innarbeida ei rutine som gjer at eg i det minste får i meg frokost.
Men det er fort gjort, når ein går i ein slik jobb som eg har no, at eg "berre skal" før eg et, og plutselig var dagen over. Då blir det fort litt raske løysingar for å dempe eit fallande humør og ein sliten kropp. Og når den løysinga blir sjokolade, då er ein virkelig ute og køyrer.


Så på mandag gjekk eg til innkjøp av ein festlig liten dings kalla Fitbit. Veldig gøy sak!
(eg er så lett å manipulere at du vil ikkje tru det!)
Det er ein liten dings som eg kan feste på bukse, bh eller andre passande klesplagg og som tel skritt, trapper og kalorier. I tillegg kan eg legge inn veskeinntak og matinntak, og plutselig får ein ei helt ny oversikt på livet.


Det skal seiast at kvardagen er mykje meir aktiv i den jobben eg har no enn kontorjobben eg kom frå. Behovet for å trene på fritida er ikkje påfallande - i dag hadde eg ein rolig dag på jobb, og då har eg likevel bikka 12500 skritt. Det hjelper veldig å ha litt motbakke uansett kvar ein skal i tillegg til å ikkje ha bil! Det er rett og slett bra for meg!

glimt frå mandagens spasertur

Kaloriforbrenninga og inntaket tilseier at eg KAN ete ein sjokolade om eg vil, men seriøst, eg BØR ikkje! Heldigvis er eg mest glad i mørk sjokolade - men også det er usunt i store nok mengder. Og dei mengdene er ingen problem å innta! Denne nye dingsen gjer meg bevisst på kva eg puttar i munnen og kva valg eg gjer i løpet av dagen. Så både i går og i dag greidde eg å planlegge og innta lunsj på ei nokonlunde vettug tid, og mellommåltid og middag vart også ein del av dagane..


Det er noko veldig godt med det. Å komme inn i ei rytme igjen som er bra for både kropp og sjel.
Eg trur vi menneske er laga for eit liv i bevegelse, med gode rytmer, der vi kan nyte alt det gode livet har å by på.
For at festdagane skal vere festdagar må vi ha kvardagar, og for at sjokolade skal ha det "lille ekstra" ved seg, så bør det praktiserast måtehald. Så enkelt, og så vanskelig, er det...

Lørdagskakaokos før jobbesøndag :)

Eg kjem ikkje til å slutte å ete sjokolade. Slik galskap går eg ikkje med på.
Men framover blir det nok litt meir restriksjonar på det.
Og eg skal planlegge maten min bedre enn eg har gjort den siste månaden.
For det er jo slik med cøliaki, ein må planlegge litt meir dersom ein vil leve sunt. Og det vil eg jo.
Så får vi sjå korleis det går.. Eg håpar Fitbit held meg litt i øyrene, den seier i allefall i frå når eg når måla mine!

Dagen er ennå ung ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar