torsdag 28. februar 2013

SamsungLiv


I haust måtte eg ha ny mobil.
Min kjære iPhone 4 hadde vore så mange gonger i golvet
at den verken gjekk å ringe med eller sende meldingar med.
Det var mange faktorar som måtte vegast
før eg kjøpte ein ny telefon.
Mobiltelefonen er jo ikkje lenger som då eg kjøpte min fyrste,
ein Motorola-klapptelefon 
utan annan funksjon enn å tynge i veska og å ringe.
Mobilen min no må jo ha oversikt over heile livet mitt...

nokre av mine tidligare mobilar..

Fristelsen til å gå for ein ny iPhone var stor,
men eg er jo fordomsfri og open for nye ting,
og tenkte at no skal eg ikkje bli ein av dei som meiner
at ingenting er bra nok
om det ikkje er eit nesten heilt eple på baksida..
Så - eg vurderte pris og funksjon og alt som ein bør vurdere.
Eg høyrde til og med med ulike folk
om kor fornøgd dei var med telefonane sine..

Den ser jo stilig ut...

Det enda opp med at eg lot prishensynet vege tyngst
og gjekk for ein Samsung Galaxy SIII.
Det er ein veldig bra telefon, hvis du ikkje er vant til noko bedre.
Men det var eg...

<3

Det er sjølvsagt nokre positive ting med Samsungen også.. 
f.eks. likar eg at eg kan låse den opp berre ved å tegne et mønster.
Eg likar og at den har google-maps. 

Den har riktig nok nokre positive sider..

Men ellers oppfører den seg omtrent som
ei premenstruell kvinne.
Du treng berre ta på den, 
så kjem du bort i noko som set i gong reaksjonar 
som du ikkje forstår korleis du har sett i gang, 
eller kvifor skjer, 
og ikkje anar korleis du kan stoppe .
Den er utruleg sensitiv for all berøring,
og utan at du heilt forstår kva du har gjort
forsvinn eller dukkar det opp ting 
og du står igjen og lurer på korleis dette skjedde..
Du har absolutt ingen kontroll på volumet, 
for det kan du plutselig ha skrudd på eller av 
omtrent utan å ha sett på telefonen..
For det er knappar over alt på den!

er der ei overflate, er der en knapp...

Den vil heller ikkje synkronisere med macen min,
sjølv om eg har lasta ned program som skal gjere det mulig.
I tillegg er dei aller fleste app-ane utvikla til iPhone først, 
så då er det berre nesten like bra kopiar for andre telefonar, 
og enkelte ting har svært stor forskjell..
Og det er ikkje eit direkte pluss at batteriet kanskje varer heile dagen,
eller kanskje ikkje... Batterilader i veska er uansett eit must!

An apple a day....


Eg saknar iPhonen min.
Og eg kan love at neste gang skal eg halde meg til eplet!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar