søndag 10. februar 2013

(Det) søte Liv


Stort sett er livet heilt ålreit,
men nokre kveldar er det berre betre enn best.
Når eg har gode venner på besøk,
og får lov å kokkelere og varte opp, 
så er livet på det beste..

Ønsker meg større kjøkken! VELDIG!

I går kveld var ein slik kveld.
Tre retter var forberedt
til 8 personer.

men med god planlegging,
og litt logistikkunst,
går det meste - utruleg nok ;)


Vi starta med gulrotsuppe..
Eg hadde aldri laga gulrotsuppe før,
så eg visste ikkje heilt kva den skulle smake. 
Men eg syns det funka ganske så greit, 
etter eit litt større avvik frå orginaloppskrifta..


Vidare var det heilsteikt indrefilet av storfe,
med brokkoli, soppstuing, ovnssteikte poteter og rødvinssaus.


Og til dessert var det vaniljeparfait med bringebærcoulis.
Den funka i grunnen ok den og :)


Det var ein lystig gjeng å ha på besøk.
Og eg trur alle kosa seg like masse som meg.
Praten gjekk livlig og latteren satt laust, 
akkurat slik det skal på slike kveldar. 



Dei fremdeles ganske nygifte <3

Og så er det no ein gong slik at Thor Øyvind har bursdag til veka, 
så da måtte vi feire det også.
(ein skal bruke ei kvar anledning ein har til å feire!)
Så eg hadde laga ei kake, 
som eg ikkje fann oppskrift til, 
så eg måtte mikse og trikse og komponere den sjøl..


Det enda då opp med ei kake med sjokolademousse med chili
og pasjonsfruktmousse med chilisjokoladelokk.
Om eg skal seie det sjøl, så vart den slett ikkje så verst! :)
Og ut frå komplimenta som hagla, 
så trur eg matstellet generelt var ganske bra..
Det er i vertfall ikkje kvar dag eg får høyre at eg er betre enn blåbær ;)



Det er viktig å oppdatere på facebook og instagram ;)
Danse litt på fitnessball



Ballett? Yoga??

Og når kameraet er fritt til disposisjon
endar ein opp med mange intressante bilder...:








Karmøy-gansta!

litt yo-faktor her og... og noko til..

det samme ser vi her..

definitivt ikkje-yo-faktor...

Alle gode ting har desverre ein ende.
Det er ikkje maten og drikka som gjer at kvelden blir så bra,
sjølv om det forhåpentligvis bidrar til trivsel.
Men det å ha slike fantastiske venner
er eit stort under, intet meir, intet mindre.
Eg sit igjen og kjenner på at eg er rik,
svært, svært rik!

det obligatoriske
oppvaskbildet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar